Saturday, December 24, 2011

New Reference-PenyingkapFakta666

WE'RE BACK!!!

Memang Benar,kami telah kembali untuk membuat "aktitivi memburu" daripada "rehat panjang",tempat paling baru lokasi kami ialah taman tenaga Puchong,bersama 1lagi kumpulan yg memperkenalkan kami kawasan itu.

Salam semua,minta maaf atas "ketiadaan" kami untuk meng-update-kan blog ini hampir 6bulan(dah berhabuk blog ni),kami semua busy menjalani kehidupan seharian kami sebagai pelajar dan ada diantara "THE ORIGIN" telah terpisah dari kami (yang still bersama-faisal-aku,wan 24),yang sudah terpisah(syazwan@lemon,mus).

Tapi kini disebabkan kumpulan yg kami baru kenali yg sama minat dengan kami dan tambahan lagi dengan rujukan baru kami iaitu blog pengacara terkenal di malaysia-Mazidul Akmal Sidik dengan link blog die- www.penyingkapfakta666.blogspot.com - untuk menjadi bahan rujukan kami (seperti lokasi,peralatan dan kisah2 mereka pergi ke lokasi).

FYI,kami tiada apa2 hubungan dengan penyingkapfakta666,kami cuma menjadikan mereka sebagai "rujukan" kami sebab mereka mempunyai ahli kumpulan yg professional dlm camera dan peralatan yg diguna oleh mereka amat canggih(kami cuma ada camera n torchlight je),dan kami lampirkan blog mereka ini bukan untuk mencari atau men-canang populariti,cuma ingin berkongsi pengalaman sahaja.

InsyaALLAH lagi 2minggu kami akan mula aktif sepenuhnya menjalani "pemburuan" ini bersama Ahli yg sedia ada dengan ahli baru (ramai member2 yg nk join,cuma kami je yg xnk bgi sbb kumpulan ni xofficial lgi).

Ahli "TER"-kini "THE ORIGIN":

Faisal Awiengs(aku)

Wan 24

Adam

Salam

Ajak

Penambahan 3 team member ke dlm "THE ORIGIN" ni dipersetujui oleh aku dan wan24,mereka ni kawan serumah sewa kami di shah alam.

So,setelah membuka semula album2 lama (tahun 2010-2011),lebih kurang 13 album yg xmasuk lg dlm blog ini,insyaALLAH kami akan masukkan semua cerita tu kedalam blog ni secepat mungkin (sebelum bulan 2 2012).

Tak lupa,dah alang2 hujung tahun 2011 ni,Kami "THE ORIGIN" ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2012, moga segala perancangan yg xcapai lagi di 2011 dapat dilaksanakan di 2012,dan harap2 2012 memberikan hidup anda lebih "seram",eh,bermakna(hehehehe).

Salam Semua
Faisal Awiengs

No comments: