Thursday, April 30, 2009

But this time only...


nampak x..?hahahaha...kepada sape2 yg pernah dtg sini je tau pe sbrnya tu... (pic ni bukan aku punya...ambik kat internet...sbgai paparan...hehehehe)


buat pembaca blog ni..
terus terang aku ckp..
mula2 dan awal2 permulaan "adventure" kami ni mmg membosankan n xmnyeramkan..

coz...

1-xde pengalaman lagi
2-time pergi survey,mesti rmai sgt nk ikot...(tu psal xrase seram sgt)
3-rmai diantara kami penakot(xnk ckp sape org tu)
4-kurang mahir lagi dlm penggunaan camera time malam
5-maybe belum jauh lagi "adventure" kitorg ni
6-smua member mcm xnk cite

tp skrg ni...dgn bakat2 ngan ada...n cerita yg benar..
aku dah de cite2 n pengalaman seram time "adventure" bersama "The Origin"..
mula2 mmg xde pe2..sbb awal lagi nk jmpa "makhluk" tu..

n plg penting skrg ni..aku ade 3gambar "pelik" bersama aku..hahaha...tggu je..nnt aku uploadkan...(serius...walaupun pic tu xnmpk jelas..tp comfirm..mmg "benda" tu..

format plot blog ni plak...bermula dengan perjalanan awal "The Origin" hingga la skrg ni...
ikut 1 ke 1 cite...xbest klu lompat2 cite ni...
n for reader information...smua gambar yg dipaparkan dlm ni...adalah telah ditapis oleh aku sendiri kerana ni blog aku..hhahhaa...xdela...aku akn paparkan pic2 yg nmpk real,xblur,nice..yg boleh nmpk angker...n bkn smua pic leh tyg...sbb atas permintaan "The Origin" sendiri...takut2 nnt ade org ciplak pic ni...nak ciplak bleh...tp yg "the best" kitorg akan simpan...hahahha

harap smua bersabar...aku akan uploadkan lagi cite2 kami semua xlama lagi...just wait n read later ok...

4 comments:

MizShuai said...

umah yang kat entry ni yang kat area bangsar tu ke?
hihi..tanye je.

os dak dorm ko kepada FAISAL said...

weh buat lar chat box..
senang skit nak komen2..
ekekeke..
anyway cool blog weh..

faisal awiengs said...

chat box..?
mcm ne nak buat..?
dari hari tu aku cari..xjumpa2 pun..
sape2 yg tau...brth aku...

HaHa kecik said...

nak dptkan chatbox..
g kat blog org yg ade chat box..
pastu,tekan kat [get a cbox]
then,ikut arahan seterusnya..
senang2,amik je kat blog saya
*bkan nak promote blog sendiri yer..cme nak tolong*hehe..

http://shnazatulseha.blogspot.com

anyway,blog ni unik dan cool.
ske citer seram..hope,dpt upload byk lg entry2 seram keyh..
teruskan pencarian anda yg diselubungi misteri..hehe :)