Monday, July 6, 2009

Watch Transformers N Be "Transformers"..

Bukan Untuk Meraih Simpati...
 Hahahahahaha......
Tujuan aku menge-post-kan part ni kerana ini menerangkan kenapa aku sudah lama sgt xupdate blog ni,didalam 2minggu yg lepas,blog ini kesunyian dengan ketidak-update-kan post2 yg tebaru antaranya part Highland Tower,Kubur Cina Jln.Bellamy dan byk lagi..
Ianya kerana aku baru lepas accident motor pada 27/06/009 iaitu hari khamis 2minggu lpas,di lokasi berhampiran KTM Batu3,subang jaya di Federal Highway pada 4pagi.

Aku yg baru lepas pulang menonton Transformers bersama kwn2 se-KL aku dan faiq(rkn se-xcdent bersama) menaiki motor aku yg ingin pulang dari Kl ke Shah Alam.Agak pelik kerana kitorg gerak ke shah alam pada 4pagi,bknnya apa,aku dan faiq ada hal masing2 di kampus tmpat kitorg study,so untuk mengelakkan ke-jam traffic keesok pagiannya,aku dan faiq bergerak ke shah alam dengan perasaan gembira dgn lepas menonton citer transformers yg giler gempak!!!

Dengan pagi yg agak tenang dan kurang kereta dan sejuk,aku dan faiq gerak ikut jln federal highway dan aku dan faiq bersembang seperti biasa.Seperti tidak dapat menjangka apa yg akan terjadi pada diri kami berdua,secara tiba2,aku dapat merasai ada something yg melanggar motor aku dari belakang dan aku melayang ke tgh jalan dan faiq terpelanting ke bahu jalan.

Selepas aku jatuh dari motor,aku terus tidak sedarkan diri kerana hentakan yg kuat di kepala aku(nasib baik pkai helmet ketat2 dan xbyk kerta time tu).Faqi cite kat aku yg pemandu yg lggr ktorang ialah seorang warga indon dan keadaan yg serba MABUK.Org itu menggunakan kereta Waja(xsilap aku) dan berhenti untuk melihat keadaan kitorg.Dengan sakit di kaki dan hati,faiq terus bangkit dari kejatuhan itu dan terus membelasah indon tu menggunakan helmet dia.

Selepas ramai org yg berhenti dan mengangkat aku untuk alih ke bahu jalan,org indon tu trus call Ambulance.Slpas beberpa minit,ambulance dtg dan membawa aku dab faiq ke hospital Sime Derby Subang Jaya.Aku xpuast hati ngan indon tu kerana membawa aku dan faiq ke hospital yg agak mahal bayaran kos perubatannya dan aku tidak menjalani apa2 rawatan. Aku yg cedera agak truk berbanding faiq,luka truk di kedua2 blh tgn,jari2,siku,jari2 kaki kiri dan muka aku yg bercalar luka yg terpaksa dibalut untuk mengekang luka.Faiq pula agak truk du bhgn lutut dan bahu kanan yg kulitnya terkoyak.

Slpas mengambil MC slama 1minggu,aku dan faiq dah kembali ke kelas dgn keadaan sakit lagi(aku still pain kat kaki,faiq di lutut).Motor aku plak hancur truk dbhgn tyar blkg dan ekzos terbuka.Skrg aku dah menuntut insurans dari Indon tu dan still tggu laporan dari polis.

Skrg,slpas 2minggu berlaku kemalangan yg truk,aku kembali normal sprti biasa,just aku pkai baju long-sleeve untuk me-cover luka2 ditgn.Alhamdulillah skrg ni aku mula start bertaubat,n aku still dlm trauma untuk menaiki motor dan kereta Wan.

Moga slpas ni,aku akan terus berkarya menulis blog seram2 ni dan terus menjlni aktiviti mencari dan menangkap gmbr2 hantu di pelusuk Malaysia.Amin.

Aku lampirkan skali gmbr2 aku time xcdent skali ye di bwh skali.HEHEHEHEHE.

Salam Syukur dari aku(termasuk faiq),FAISAL AWIENGS.


Aku dah mcm Mummy plak.

Ni la keadaan aku baru lpas pulng dari hospital.Hehehehehe.

6 comments:

Anonymous said...

apsal gambar tahun 2007? nyehehe
ganas gak care ko posing. mcm micheal myers dlm halloween pon ade.. haha
Faiq dh ok ke?
AC.MILAN-HATES-NEWCASTLE

faisal awiengs said...

tu la
aku pun xtau
myb salah set time kot
but serius aku bru lpas xcdent ni
jap2
sape ni eh..?

NurAzreena said...

ngeri siot tgk owg xcident.
eeee~
takuutttt~

~w.a.w.a~ said...

alhamdulillah dh makin baik...
jgn lupa mkn ubat...
next tyme, be more careful k...
kalo x mcm maner nk meng'HUNT' pelbagai entiti awk tuh....huhuhuhu...
silap hr bulan, bukan awk yg terkejut tp awk....
kesian pulak tgk member sdiri xcident....
walaupon bukan slah awk, tp ingt lah malakang x berbau k....
just watch out...
herm kim salam jugak kt member awk tuh yg xcident gak....
insyaAllah, makin sembuh lah nanti tuh k....

Zampeada said...

ganaz siut... ada cam zombie lar plak aku tinguk...hehehe...

p/s sakit tak?

Anonymous said...

[url=http://firgonbares.net/][img]http://firgonbares.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]filemaker pro 10 training, [url=http://firgonbares.net/]adobe acrobat 9 pro hack[/url]
[url=http://firgonbares.net/][/url] coreldraw 12 trial crack purchase oem software
buy software online [url=http://firgonbares.net/]educational software from[/url] student discounts on computer software
[url=http://firgonbares.net/]buy adobe dreamweaver cs3[/url] 8 usa & canada software
[url=http://firgonbares.net/]office 2007 enterprise romanian[/url] academic software award
adobe photoshop cs4 serial [url=http://firgonbares.net/]adobe photoshop cs3 installation lost cd[/b]