Friday, November 27, 2009

Pembunuhan Beramai-ramai di Masjid

Apabila darah Mengalir di tangan aku di pagi ini
(pembunuhan beramai2 di tapak masjid)


hahahahaa...
mcm biase la..
mesti korg dah bosan ngan ayat aku ni
tp nk buat mcm ne...knala ckp gak

sory to say...
aku xkan post cite yg terbaru di blog ini
bkn xnk post,just xde masa..
tp xpe..dah nk dkat cuti sem ni
so aku akan postkan k'smua skali cite dari bln 5 hggalah 10...hahahaa

berkesempatan aku di pagi mulia ini..
baru lpas blik dari solat tarawih..eh salah
solat raya td...hehehee
cepat plak time solat kali ni..slalu kol 9...
tp kali ni,kol 8 dah solat..huhuhuu
nsib baik aku cpt kluar dari rumah...
lmbt skit smpai kat masjid sbb tggu si Mirul ni..
hahahhaaa
xpela...nasib baik sempat solat td..
so sat lagi nk gerak ke rmh makcik aku..
nk g bunuh seekor...lembu..hahhaa
Zarul,jgn marah aku g bunuh sedara mara ko kat keramat...hahahahaa

okla ...
tggu tau smpai bln 12...
nnt aku post..
dengan ini
saye mengucapkan
selamat hari raya aidiladha kepada
semua umat islam di pelusuk dunia ini
terutama di Malaysia
alhamdulillah sekali lagi kita menyambut raya yg mulia ini
(dah mcm orang berkhutbah plak...)
hahahahaha
ok2..
Selamat Hari Raya AidilAdha Kepada semua pembaca2 blog ini
dan penkritik tetap blog seram aku ini
hehehehe(dah mcm AF plak)...
Salam Ikhlas Dari
FatalFrame "The Origin" 09:
Faisal Awiengs
Azwan Nizam
Mus
Syazwan Lemon

n tak lupa gak kepada "seseorang" yg aku ingin ucapkan slmat hari raya aidiladha ni tp xberkesempatan nak ucapkan sbb...
hahahahaa....
xpela...
Selamat Hari Raya AidilAdha kat "Fydo"....
:-0


5 comments:

my name is E said...

siot jer u nieh...citer punyer ler suspended jer....cekik dier!!! argghh~!!!

My Name Is E,

Zampeada said...

kami sekeluarga bersederhana korban tahun ni. cukup 3 ekor cipan dan 2 ekor tapir kami tumbangkan. alhamdulillah!

Anonymous said...

Shalom

It is my first time here. I just wanted to say hi!

Anonymous said...

hello


Just saying hello while I read through the posts


hopefully this is just what im looking for, looks like i have a lot to read.

Anonymous said...

Watch Family Guy